Agóra Oktatási Kerekasztal

Van reális stratégia!

Menü

Megszakítás
  • Kezdőlap
  • Aktuális
  • Rólunk
    • Bemutatkozunk
    • Az Oktatáspolitikai alapvetések létrejötte
    • A dokumentumról
    • Hasznosulás
    • Folytatás
    • A működés dokumentumai
  • Oktatáspolitikai alapvetések
    • Letölthető teljes szöveg
    • A tézisek röviden
  • Bevezetés
  • Értékek
  • Témalista
  • Tézisek
  • Tanulmányok
  • Egyéb Agóra-anyagok
  • Melyik téma érdekel?
    • Minden együtt
    • 1. Elvárt nevelési-oktatási eredmények
      • 1. Vázlat
    • 2. Jó kormányzás
      • 2. Tézisek
    • 3. Tartalmi szabályozás
      • 3. Tézisek
      • 3. Tanulmány
    • 4. Intézményi minőségirányítás
      • 4. Tézisek
      • 4. Tanulmány
    • 5. A közoktatás szakmai szereplői
      • 5. Tézisek
      • 5. Tanulmány
      • 5. Egyéb Agóra-anyagok – 1. Az iskolai pszichopedagógus feladatai
      • 5. Források
    • 6. Szakképzés
      • 6. Tézisek
      • 6. Iskolaszerkezet ábra
      • 6. Tanulmány
      • 6. Egyéb Agóra-anyagok – 1. A szakképzés Magyarországon
      • 6. Egyéb Agóra-anyagok – 2. Speciális osztályok és iskolák
      • 6. Források
    • 7. Méltányosság
      • 7. Tézisek
      • 7. Tanulmány
    • 8. Fejlesztéspolitika
      • 8. Tézisek
    • 9. Együttműködés
      • 9. Tézisek
      • 9. Tanulmány
    • 10. Diákrészvétel
      • 10. Tézisek
      • 10. Tanulmány
    • 11. Pályaorientáció
      • 11. Tézisek
      • 11. Tanulmány
    • 12. A nevelés intézményi szerkezete
      • 12. Tézisek
      • 12. Tanulmány
    • Vegyes
  • Kapcsolat

Egyéb Agóra-anyagok

Print Friendly

5.1. Az iskolai pszichopedagógus feladatai

6.1. A szakképzés Magyarországon

6.2. Speciális osztályok és iskolák

6.3. Iskolaszerkezet ábra

Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Van reális stratégia!

Az Agóra Oktatási Kerekasztal célja, hogy lehetőséget nyújtson a magyarországi oktatásra vonatkozó legkülönfélébb álláspontok, vélemények, nézetek kifejtésére, és ezek egyeztetése eredményeként létrejöjjön egy, a szükséges pontokon a megoldások eltérő változatait felvonultató, nagy és sokoldalú támogatottságot élvező szakmai dokumentum, oktatáspolitikai koncepció.

Oktatáspolitikai alapvetések

Az Agóra csatlakozott a Civil Közoktatási Platformhoz, tagjai részt vesznek a munkacsoportok tevékenységében. A CKP munkájának alapjául szolgáló értékek mintájául az Agóra értékek szolgáltak.
Letöltés

Szóróanyagok

  • Bemutatkozás
  • Értékek
  • A tézisek összefoglalója

Példaérték

A Példaérték – Civil Oktatási Fórum dokumentuma letölthető innen

Ajánlott oldalak

  • Tanítanék csoport
  • Civil Közoktatási Platform
  • Magyar Pedagógiai Társaság
  • Hálózat a Tanszabadságért
  • OktpolCafé (Radó Péter és Setényi János blogja)2014. április 7-én beszüntette működését.
  • Taninfo/tudástár= az oktatási törvények értelmezése, segítség a pedagógusoknak
  • Refernet
  • Magyartanárok Egyesülete
  • Történelemtanárok Egylete
  • Hallgatói hálózat
  • Humán Platform
  • Hívatlanul
  • Egy plebejus pedagógus-politikus a világról... (Fábry Béla blogja)
  • Nahalka István blogja
  • A nyomor széle blog (L. Ritók Nóra)
  • Átlátszó oktatás blog
  • Dr. Szüdi János blogja
  • eduline
  • Taní-tani Online
  • Tanerő - Magyar Narancs

Archívum

  • 2016. február
  • 2015. június
  • 2014. november
  • 2014. április
  • 2014. március
  • 2014. február
  • 2014. január

Címkék

Agóra-kiadvány Agóra Oktatási Kerekasztal Agóra rendezvény Az Agóra bemutatkozik Civil Közoktatási Fórum Demokratikus nevelés Humán Platform hátrányoshelyzetű gyerekek oktatása közoktatási problémák Magyar Pedagógiai Társaság Magyary Zoltán Népfőiskolai Társaság méltányosság Oktatáspolitika Oktatáspolitikai alapvetések Értékőrzés Önkormányzat és közoktatás

Regisztráció, bejelentkezés

Hozzászólás írásához regisztrálnia kell! Ha már regisztrált, csak be kell jelentkeznie. Regisztráció, bejelentkezés
Várjuk a meghívásokat azokra az eseményekre, vitalehetőségekre, ahol be lehet mutatni, meg lehet vitatni az Agóra oktatáspolitikai alapvetéseit vagy annak bármelyik részterületét.
Az Agóra minden anyaga az Agórára való hivatkozással, a tanulmányok a szerzőkre való hivatkozással szabadon használhatók.
Köszönjük WordPress!